Tuesday, October 26, 2010

10月26日 (October 26)

きょうのあさ、たつまき けいほうが (tornado warning) ありました。だから、だい4かのテストが ありませんでした。でも、あしたに テストが あります。こんばんに、わたしは もうすこし にほんごを べんきょします。

また きょう、ぼくは 日本語会話テーブルに いきました! It was a lot of fun, and I really enjoyed the practice in listening (and attempted speaking) I got with more advanced Japanese speakers. I was disappointed that not too many people from our class went; I encourage you guys to go to the next one! It was almost frightening trying to muster up the courage to say SOMEthing.

But hey, that's how you learn right?

No comments:

Post a Comment